Mesafeli Satış Sözleşmesi
Madde 1: KONU
İşbu sözleşmenin konusu, ALICI’nın SATICI’ya ait internet sitesi üzerinden sipariş verdiği ürünün satışı, teslimatı ve tarafların hak ve yükümlülüklerinin 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve ilgili Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği çerçevesinde düzenlenmesidir.
Madde 2 – SATICI BİLGİLERİ
Ticaret Unvanı : EBİO WELLNESS INNOVATIONS AND TECHNOLOGIES E-TİCARET SANAYİ VE TİCARET ANONİM ŞİRKETİ
Adres : KAPTANPAŞA MAH. HALİT ZİYA TÜRKKAN SK. FAMAS PLAZA A BLOK NO: 17 İÇ KAPI NO: 47 ŞİŞLİ / İSTANBUL
Telefon : 0212 400 07 70
E-Posta : info@uvax.com.tr
Vergi Dairesi : Şişli
Vergi Numarası : 3231121574
Madde 3: ALICI BİLGİLERİ
Adı Soyadı : ……………………………………………
Adres : ……………………………………………
Telefon : ……………………………………………
E-posta : ……………………………………………
Madde 4 – SÖZLEŞME KONUSU ÜRÜN BİLGİLERİ
Ürün Adı : ……………………………………………
Adet : ……………………………………………
Birim Fiyatı : ……………………………………………
Toplam Satış Fiyatı : ……………………………………………
Ödeme Şekli : ……………………………………………
Teslimat Adresi : ……………………………………………
Teslim Edilecek Kişi : ……………………………………………
Fatura Adresi : ……………………………………………
Madde 5: GENEL HÜKÜMLER
5-1 ALICI, faturada belirtilen sözleşme konusu ürünün temel nitelikleri, satış fiyatı ve ödeme şekli ile teslimata ilişkin tüm ön bilgileri okuyup bilgi sahibi olduğunu ve elektronik ortamda gerekli teyidi verdiğini beyan eder.
5-2 Sözleşme konusu ürün, ALICI’dan başka bir kişi/kuruluşa teslim edilecek ise, teslim edilecek kişi/kuruluşun teslimatı kabul etmemesinden SATICI sorumlu tutulamaz.
5-3 SATICI, sözleşme konusu ürünün, sağlam, eksiksiz, siparişte belirtilen niteliklere uygun, varsa garanti belgeleri ve kullanım kılavuzları ile birlikte teslim edilmesinden sorumludur.
5-4 Sözleşme konusu ürün, yasal 30 günlük süreyi aşmamak koşulu ile her bir ürün için ALICI’nın yerleşim yerinin uzaklığına bağlı olarak ön bilgiler içinde açıklanan süre içinde ALICI veya gösterdiği adresteki kişi/kuruluşa teslim edilir.
5-5 Sözleşme konusu ürünün teslimatı için bu sözleşmenin imzalı nüshasının SATICI’ya ulaştırılmış olması ve bedelinin ALICI’nın tercih ettiği ödeme şekli ile ödenmesi şarttır.
5-6 Ürünün tesliminden sonra ALICI’ya ait kredi kartının ALICI’nın kusurundan kaynaklanmayan bir şekilde yetkisiz kişilerce haksız ve hukuka aykırı olarak kullanılması nedeni ile banka veya finans kuruluşunun ürün bedelini SATICI’ya ödememesi halinde, ALICI’nın kendisine teslim edilmiş olması kaydıyla ürünün 3 iş günü içerisinde SATICI’ya gönderilmesi zorunludur.
5-7 Malın Teslimi ve Teslim Şekli
Sözleşme ALICI tarafından onaylanmakla yürürlüğe girmiş olup, ALICI’nın SATICI’dan satın almış olduğu Mal/Hizmet’in ALICI’ya teslim edilmesiyle ifa edilmiş olur. Mal/Hizmet, ALICI’nın sipariş formunda ve işbu sözleşmede belirtmiş olduğu adreste bulunan kişi/kişilere teslim edilecektir.
5-8 Teslimat Masrafları ve İfası
Mal/Hizmet’in teslimat masrafları ALICI’ya aittir. SATICI’nın, web sitesinde teslimat ücretinin kendisince karşılanacağını beyan etmişse, teslimat masrafları SATICI’ya ait olacaktır. Malın teslimatı; SATICI’nın stokunun müsait olması ve ödemenin gerçekleşmesinden sonra taahhüt edilen sürede yapılır. SATICI, Mal/Hizmet’i, ALICI tarafından sipariş edilmesinden itibaren 30 (otuz) gün içinde teslim eder ve bu süre içinde yazılı bildirimle ek 10 (on) günlük süre uzatım hakkını saklı tutar. Herhangi bir nedenle ALICI tarafından ödeme yapılmaz veya yapılan ödeme banka kayıtlarında iptal edilirse, SATICI Mal/Hizmet’in teslimi yükümlülüğünden kurtulmuş kabul edilir.
5-9 Alıcının Beyan ve Taahhütleri
ALICI, sözleşme konusu ürünün temel nitelikleri, satış fiyatı, ödeme şekli ve teslimat bilgileri hakkında ön bilgilendirme formunu okuyup anladığını, kabul ettiğini beyan eder. Malın/hizmetin tesliminden sonra, ALICI’nın kusurundan kaynaklanmayan bir şekilde kredi kartının yetkisiz kişilerce kullanılması halinde, ürün kendisine teslim edilmişse 3 gün içinde iade etmekle yükümlüdür.
5-10 Satıcının Beyan ve Taahhütleri
SATICI, sözleşme konusu Mal/Hizmet’in Tüketici Mevzuatına uygun olarak, sağlam, eksiksiz, siparişte belirtilen niteliklere uygun ve varsa garanti belgeleri ve kullanım kılavuzları ile ALICI’ya teslim edilmesinden sorumludur. Mücbir sebepler veya nakliyeyi engelleyen olağanüstü durumlar nedeni ile sözleşme konusu ürün süresi içinde teslim edilemezse, durum ALICI’ya mümkün olan en kısa sürede bildirilir. ALICI dışında bir kişiye teslimat yapılacaksa ve bu kişi teslimatı kabul etmezse, SATICI sorumluluk taşımaz.
5-11 ALICI, garanti belgesi ile satılan ürünlerin arızalı ya da bozuk çıkması halinde, garanti şartları kapsamında ürünün Yetkili Servis Merkezi’ne başvurarak veya yoksa doğrudan SATICI’ya göndererek onarımını talep edebilir. Bu durumda kargo giderleri SATICI tarafından karşılanacaktır.
5-12 İşbu sözleşme, ALICI tarafından elektronik ortamda onaylandıktan sonra geçerlilik kazanır.
5-13 Siparişlerde, kredi kartı sahibinin farklı olması veya banka/satıcı güvenlik birimi tarafından gerekli görülmesi halinde, güvenlik amacıyla kredi kartı sahibine sistemde kayıtlı telefon numarasından ulaşılamazsa sipariş iptal edilebilir.
5-14 Her siparişte banka kayıtları ve IP adresi kaydedilmekte olup, herhangi bir dolandırıcılık şüphesi halinde ilgili savcılığa suç duyurusunda bulunulacaktır.
Madde 6 – CAYMA HAKKI
ALICI, sözleşme konusu ürünün kendisine veya gösterdiği adresteki kişi/kuruluşa tesliminden itibaren 14 (ondört) gün içinde cayma hakkına sahiptir. ALICI, sözleşmenin kurulmasından ürün teslimine kadar olan süre içinde de cayma hakkını kullanabilir. Cayma hakkının kullanılması için bu süre içinde SATICI’ya yazılı olarak bildirimde bulunulması ve ürünün doğasını, işleyişini ve niteliklerini anlamak amacı dışında kullanılmamış olması şarttır.
Cayma hakkının kullanılması halinde, ALICI, bildirimin yöneltildiği tarihten itibaren 10 gün içinde malı iade etmekle yükümlüdür. Ürün ile birlikte fatura (kurumsal faturalar için iade faturası dahil), iade formu, ürün kutusu, ambalajı, varsa standart aksesuarları eksiksiz ve hasarsız şekilde gönderilmelidir. SATICI, 14 gün içinde tahsil edilen tüm ödemeleri ALICI’ya iade eder.
Cayma hakkı kapsamında iade edilen ürünlerde, ALICI’nın kusurundan kaynaklanan bir değer kaybı varsa, bu bedel ALICI’ya yansıtılır. ALICI cayma hakkını kullandığı malı, sadece incelemek amacı dışında kullanmışsa ve bu sebeple ürün tekrar satışa uygun değilse, oluşan zararı karşılamakla yükümlüdür. Doğası gereği kullanıldığında hijyenik özelliğini kaybeden ve tekrar satışa uygun olmayan ürünlerde, ürünün ambalajı açılmışsa cayma hakkı kullanılamaz.
Cayma hakkının kullanılamayacağı tüm durumlar 6502 sayılı Kanun ve ilgili yönetmelikte belirtilmiştir. Bu kapsamda:
a) Fiyatı finansal piyasalardaki dalgalanmalara bağlı olarak değişen ve satıcı veya sağlayıcının kontrolünde olmayan mal veya hizmetlere ilişkin sözleşmeler.
b) Tüketicinin istekleri veya kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan mallara ilişkin sözleşmeler.
c) Çabuk bozulabilen veya son kullanma tarihi geçebilecek malların teslimine ilişkin sözleşmeler.
ç) Tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olan mallardan; iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayanların teslimine ilişkin sözleşmeler.
d) Tesliminden sonra başka ürünlerle karışan ve doğası gereği ayrıştırılması mümkün olmayan mallara ilişkin sözleşmeler.
e) Malın tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olması halinde maddi ortamda sunulan kitap, dijital içerik ve bilgisayar sarf malzemelerine ilişkin sözleşmeler.
f) Abonelik sözleşmesi kapsamında sağlananlar dışında, gazete ve dergi gibi süreli yayınların teslimine ilişkin sözleşmeler.
g) Belirli bir tarihte veya dönemde yapılması gereken, konaklama, eşya taşıma, araba kiralama, yiyecek-içecek tedariki ve eğlence veya dinlenme amacıyla yapılan boş zamanın değerlendirilmesine ilişkin sözleşmeler.
ğ) Elektronik ortamda anında ifa edilen hizmetler veya tüketiciye anında teslim edilen gayri maddi mallara ilişkin sözleşmeler.
h) Cayma hakkı süresi sona ermeden önce, tüketicinin onayı ile ifasına başlanan hizmetlere ilişkin sözleşmeler.
Madde 7 – SİPARİŞ İPTALİ
ALICI, sözleşme konusu ürünün sipariş iptalini 24 saat içinde 0501 360 27 85 numaralı telefonla Müşteri Hizmetleri birimine bildirmek zorundadır. Siparişin kargoya verilmesinden sonra iptal mümkün olmayacak, bu durumda iade işlemleri cayma hakkı hükümlerine tabi olacaktır.
Madde 8 – YETKİLİ MAHKEME
İşbu sözleşmenin uygulanmasında, T.C. Ticaret Bakanlığı tarafından ilan edilen parasal sınırlara uymak kaydıyla, ALICI’nın mal veya hizmeti satın aldığı ve ikametgahının bulunduğu yerdeki Tüketici Hakem Heyetleri ve Tüketici Mahkemeleri yetkilidir.
ONAY
ALICI, işbu Mesafeli Satış Sözleşmesi’ni elektronik ortamda okuyup anladığını, içeriğini kabul ettiğini ve tüm koşullarını onayladığını beyan eder.